lunes, 25 de mayo de 2009

ANEM DE COLÒNIES( El primer dia)

Aquest any 2009, els alumnes de primària de l'escola Bac de Cerdanya, hem anat de colònies a la Masia Dorada, a Salou.
El primer dia, quan vam arribar, vam anar a les habitacions i hi vam deixar les maletes, vam estar una estona arreglant l'habitació i després vàrem baixar a dinar.
Després de dinar vam tenir una estona d'esbarjo en un pati molt gran.
A la tarda vam fer activitats i jocs. Quan vàrem acabar ens vam rentar les mans i vàrem anar a sopar. Cada apat el recollien dues persones.
A la nit vam fer jocs també; els grans de cicle mitjà i els de cicle superior vam anar al bosc a buscar peces d'un trencaclosques i les vam portar a la casa de colònies. Allà els de cicle inicial també varen recollir peces. Les vam ajuntar totes i vam descobrir on estaven els malabars que “l'empipador”havia robat.
Després vam anar a dormir. Aquí s'acava el primer dia de colònies a la Masia Dorada.
Enviat per sise a 16:19 0 comentaris

COLÒNIES DIA 3

El tercer dia de les colònies era el dia que ens anàvem de la Masia per tornar al cole. Al llevar-nos al matí ens havíem de vestir i endreçar las maletes per quan arribés l'altre escola estigués tot fora.

Després de deixar les maletes a la plaça Mediterrània vam anar a esmorzar i després al taller de Xina. Allà hi havia 6 jocs per fer: el dels ratolins, el de tirar pilotes als ninots, el de posar arròs als bols, llançar pilotetes als pots de colors , llançar les anelles al lleó i encertar aros a les ampolles. Més tard vam anar a Àfrica on hi havia pintures rupestres que havien fet ells, allà també vam fer música africana amb instruments fets allà. Al migdia vam anar a dinar i a continuació vam jugar fins les 16:00h, just amb temps per agafar les maletes, anar al autocar i tornar a Alp. A mig camí vam parar a l'estació del tren de Montserrat a prendre'ns un gelat, i després tornar al cole.
Enviat per sise a 07:28 0 comentaris

Colònies Segon dia

Pel matí vam esmorzar i com cada dia tots vam anar a la plaça mediterrània. Els de cicle superior vam anar amb bicicleta per Cambrils i des prés vam fer tir am arc .Al migdia quan vam acabar de dinar vam ficar-nos el banyadors i vam anar a la platja. Abans vam jugar al mocador, vam fer una carrera de croqueta i al final per la nit vam sopar, quan vam sortir del menjador vam anar a la discoteca.